måns är i gång

tjaa bloggen jag har inte skrivit på ett tag . har varit osocial .... calle har tjatat som fan på mig att jag ska skriva så nu jävlar är jag i gång igen ... jag sitter på matten med manfred vi ska göra nån uppgift men jag orkar inte så han får jobba (busigt gjort) .. sitter och titar på calle has sitter och kastar sud och penor och härjar som en liten apa ... som ni alla vet så torska jag mot svedarn på fotbolls spel i går så nu ska jag ta och vinna tillbak mina pengar .. men det ända problemet är att han inte är här heheheheh joo nu såg jag svedarn han ska få så mycket pisk

if you haven´t notest i´m the mother fucker ......
 

Kommentarer
Postat av: Tobbz

Mer MEMK bilder fö fan!!

2010-11-10 @ 15:48:35
Postat av: Rebecca

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-11 @ 12:39:39
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0